11.08.2014 14:31

HRDINA ZA VOLANTEM Z ČSAD FRÝDEK-MÍSTEK A.S.

Dopravní skupina 3ČSAD ocenila svého zaměstnance, pana Jiřího Zahrádku za příkladnou reprezentaci společnosti ČSAD Frýdek-Místek a.s.

Pan Zahrádka jako řidič autobusu na pravidelné lince Frýdlant nad Ostravicí – Čeladná v sobotu 12. července pomohl svou duchapřítomností muži, který poblíž stanoviště autobusu zkolaboval v důsledku hypoglikemického záchvatu.

3CSAD oceňují všímavost a profesionalitu svého řidiče, který svým pohotovým jednáním zachránil lidský život.

Za příkladnou reprezentaci dopravní skupiny poděkoval panu Zahrádkovi vedoucí provozu osobní dopravy ve Frýdku-Místku, pan Vladimír Pavlásek a ředitel osobní dopravy 3CSAD, pan Ing. Jakub Vyvial, který rovněž předal poukaz na finanční odměnu.

Na přání pana doktora Chvátala uveřejňujeme otevřený dopis.

„Vážený pane generální řediteli, chtěl bych touto cestou veřejně poděkovat Vašemu zaměstnanci za záchranu. Jsem t.č. na léčení s páteří s ubytováním na lázeňském domě "Polárka" v Čeladné. V sobotu odpoledne (mezi 2:00 - 4:00) jsem byl na procházce a dostal jsem hypoglikemický záchvat. Díky duchapřítomnosti Vašeho zaměstnance a jeho vysoce profesionálnímu zásahu jsem se dostal na lázeňský dům "Golf", kde mi byla poskytnuta záchranná lékařská péče. 

Vzpomínám si matně pouze na to, že jsem upadl do kómatu někde před uzavřenou budovou COOP a v dálce jsem viděl bílo - zelené zabarvení autobusu. Právě řidič tohoto autobusu se zachoval jako opravdový profesionál a bez jeho pomoci by to mohlo dopadnout katastrofálně. Ptal jsem se včera pracovníků lázeňského domu "Golf", zda neví o koho se jedná, ale věděli pouze to, že jezdí na pravidelné lince kolem jejich zařízení.

Vážený pane generální řediteli, chtěl bych Vás proto poprosit o předání mého poděkování tomuto zaměstnanci, a pokud to nebude troufalost z mé strany, o poskytnutí mimořádné finanční odměny za tento čin. Pokud máte více takových zaměstnanců, můžete být právem hrdý na firmu, kterou takto odborně vedete.

Dovolil jsem si dát toto veřejné poděkování na vědomí i Vašemu řediteli divize osobní dopravy, aby se o tomto záslužném činu více vědělo.

 Vážený pane generální řediteli, ještě jednou díky Vám a všem takovým Vašim zaměstnancům a zůstávám s pozdravem a přáním mnoha dalších pracovních i osobních úspěchů.“

 Zůstávám s pozdravem

 Ing. Zdeněk Chvátal, Ph.D. (t.č. lázeňský dům "Polárka")

Zdroj: www.3csad.cz

  foto 3ČSAD

 

—————

Zpět


Kontakt



Ztráty a nálezy: 602 554 902 (Po-Pá 6:00 – 14:00)